Dažnai užduodami klausimai
DUK
- Kai sutartis sudaryta darbo dieną iki 13:30 val., – tą pačią darbo dieną.
- Kai sutartis sudaryta darbo dieną po 13:30 val., – tą pačią darbo dieną, arba sekančią dieną iki 15 val.
- Kai sutartis sudaryta savaitgalį ar švenčių dieną – artimiausią dieną iki 15 val.
Atkreipiame dėmesį, jog kai kuriais atvejais dėl sankcijų ir sustiprinto stebėjimo bankuose, mokėjimo pavedimų vykdymas, dėl nuo mūsų nepriklausančių priežasčių, gali užtrukti iki 2-5 darbo dienų (išskirtiniais atvejais ir ilgiau).
Savo mokėjimus galite patogiai stebėti savitarnos paskyroje. Neturite paskyros? Registruokitės dabar.
Pasiteirauti apie likusias mokėti įmokas galite telefonu 1813 arba gauti visą informaciją savitarnos paskyroje. Neturite paskyros? Registruokitės dabar.
Įmokos įskaitomos tą dieną, kurią buvo atliktas mokėjimas, tačiau informaciją apie įmokas mes gauname per 1 darbo dieną.
Taip, jei sutartyje numatyti kredito mokesčiai (palūkanos, administravimo mokestis), jie bus perskaičiuojami Jūsų naudai, t. y. mokesčiai bus apskaičiuoti iki kredito grąžinimo dienos.
Paprasta. Tiesiog sužinokite likusią grąžinti sumą ir sumokėkite. Likusią kredito dalį galite sužinoti paskambinę telefonu 1813 arba gauti visą informaciją savo savitarnos paskyroje.
Klientų prašymai ir pretenzijos nagrinėjami šiame dokumente nustatyta tvarka: Klientų prašymų ir pretenzijų nagrinėjimo ir atsakymų teikimo tvarka.
Klientų prašymai ir pretenzijos priimami:
- Paštu: Karaliaus Mindaugo pr. 35, LT-44307 Kaunas
- El. paštu : info@sbl.lt
- Atvykus į bet kurią „SB lizingo“ atstovybę
Jeigu „SB lizingo“ atsakymas Jūsų netenkina, per 1 (vienus) metus nuo kreipimosi į „SB lizingą“ dienos Jūs turite teisę kreiptis su prašymu į Lietuvos banką adresais: Totorių g. 4, LT-01121 ar Žalgirio g. 90, LT-09303 Vilnius, el. pašto adresais: info@lb.lt, prieziura@lb.lt, dėl neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke teisės aktų nustatyta tvarka. Daugiau informacijos: https://www.lb.lt/lt/spreskite-ginca-su-finansiniu-paslaugu-teikeju.
Elektroninė sąskaita (e. sąskaita) yra elektroninis dokumentas, siunčiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui) vietoj popierinės PVM sąskaitos faktūros.
Nuo 2016 m. sausio 1 d., Lietuvai prisijungus prie bendros mokėjimų eurais erdvės (SEPA), buvo atsisakyta tiesioginio debeto. Jei įmokas mokėjote tiesioginiu debetu, jis automatiškai Jums buvo pakeistas į e. sąskaitą (elektroninę sąskaitą).
E. sąskaitą galite užsisakyti per savo elektroninį banką ar banko padalinyje.
Taip, už kiekvieną vartojimo kredito ar pirkimo išsimokėtinai sutartį Jūs gausite atskiras e. sąskaitas.
Lėšos pagal gautą elektroninę sąskaitą gali būti nenurašytos, jei Jūs nesate sudarę automatinio apmokėjimo sutarties arba Jūsų sąskaitoje nepakankamas pinigų likutis.
Jūsų paskolos duomenų pasikeitimus PRDB, UAB „Creditinfo Lietuva“ ir „Scorify“ administruojamame kreditų biure atnaujiname per 1–5 darbo dienas nuo duomenų kreditoriaus duomenų bazėje pasikeitimo datos.
Kredito limitas Jums gali būti nesuteikiamas tuomet, kai Jūsų finansinis statusas neatitinka įprastinių reikalavimų, pavyzdžiui, Jūsų pajamos yra nepakankamos arba Jūsų darbo stažas dabartinėje darbovietėje yra per trumpas (mažiau nei 4 mėn.). Kredito limito galite negauti ir tuomet, jei esate įsiskolinęs kitoms įstaigoms, turite blogą asmeninę kredito istoriją, didelių finansinių įsipareigojimų ir pan.
Po sutarties pasirašymo kortelė yra pagaminama per 5 darbo dienas. Atsiėmus kortelę suteiktas kredito limitas aktyvuojamas per 3 valandas.
Savo mokėjimus galite patogiai stebėti:
- „SB lizingo“ savitarnos paskyroje. Neturite paskyros? Registruokitės dabar.
- Prisijungę prie Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistemos „SB linija“.
Pasiteirauti apie panaudotą kredito limito dalį ir kitus mokesčius galite paskambinę į „SB lizingą“ darbo dienomis, darbo valandomis telefonu 1813 arba savitarnos paskyroje. Neturite paskyros? Registruokitės dabar.
Taip pat likučius galite pasitikrinti:
- prisijungę prie Šiaulių banko Interneto banko / mobiliojoje Šiaulių banko programėlėje – nemokamai, bet kuriuo paros metu, bet kuriame pasaulio krašte, kur yra interneto prieiga;
- „Medus“ tinklo ir „Bankomatas.lt“ tinklo bankomatuose;
- paskambinę į Šiaulių banką darbo dienomis, darbo valandomis telefonu 1813 (skambinant iš užsienio +370 37 301 337). Skambučių įkainiai galioja pagal kiekvieno kliento turimo ryšio operatoriaus tarifus;
- sudarę mobiliosios bankininkystės sutartį banko padalinyje.
Jei grynuosius pinigus įnešate į kortelės sąskaitą, naudodamiesi grynuosius pinigus priimančiais bendro tinklo bankomatais, sąskaita bus papildyta iškart.
Jei įmoką mokate „Perlo“ terminaluose, sąskaita bus papildyta iškart.
Jei pervedate banku, informacija gaunama per 1 darbo dieną.
Taip, palūkanos skaičiuojamos už panaudotą kredito limitą. Padengus kreditą, Jums nebus skaičiuojamos jokios palūkanos.
Praradus mokėjimo kortelę, užblokuoti ją galima skambinant visą parą tel. (8 5) 215 1177. Prašymą dėl prarastos mokėjimo kortelės užblokavimo per 7 darbo dienas reikia pateikti bet kuriam Šiaulių banko padaliniui. Kortelė užblokuojama nemokamai.
Skambinkite mums telefonu 1813 (pirmadienį – ketvirtadienį 8:00–17:00 val., penktadienį 8:00–16:00 val.) arba rašykite info@sbl.lt.